DeH-2

Κατεβάστε το NEO υλικό. Οδηγίες εδώ.

Δουλειές συναδέλφων  Εργασίες μαθητών Υλικά Προτάσεις

Sprechanlass

Erfolg

«Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις»  Συνέχεια...

Deutsch ein Hit 2

HazustiereΗ συνάδελφος Κωνσταντίνα Θεοχάρη μας στέλνει μια πολύ ενδιαφέρον σελίδα, με υλικό για το θέμα «Haustiere» Deutsch ein Hit 2. http://materials.lehrerweb.at/sachunterricht/natur-tiere.html Όποιος έχει κάτι για το δεύτερο τεύχος είναι ευπρόσδεκτο.

Sprach-Lern-Spiele

Spielen-KinderΑπό δω και πέρα, θα έχουμε την δυνατότητα να ανταλλάξουμε εμπειρίες και παιχνίδια που δοκιμάσαμε στην τάξη. Όπως και γνώμες για την εφαρμογή τους. Για το πρώτο παιχνίδι πατήστε εδώ.

Για ένα πετυχημένο παιχνίδι στην τάξη …

Στην επιτυχία του παιχνιδιού συντελούν πολλοί παράγοντες. Από την τάξη, τα παιδιά, το παιχνίδι, η επιλογή του παιχνιδιού, ο χρόνος που επιλέγουμε να παίξουμε, η οργάνωση, και ο καθηγητής ο ίδιος. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επικεντρωθώ, σε παράγοντες που θα διευκόλυναν τον συνάδελφο καθηγητή, να εντάξει άμεσα το παιχνίδι στο μάθημά του. Να σταθώ στα βασικότερα προβλήματα που θα συναντήσει. Να προσπαθήσω να δώσω απαντήσεις, στα συχνότερα ερωτήματα και προβληματισμούς που τίθενται. Το παιχνίδι από τη φύση του  Συνέχεια...

"Projektarbeit"στο δημόσιο σχολείο...γίνεται;

Mitarbeit-1Ναι, θα συμφωνήσω από την αρχή. Το βιβλίο (Deutsch ein Hit), το ωράριο, το αναλυτικό πρόγραμμα, το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα, δεν ευνοούν στο να εφαρμοστεί στη τάξη η εκπαιδευτική μέθοδος Projekt. Πολλοί συνάδελφοι θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν τον κατάλογο, με αρνητικές εμπειρίες, πρακτικά και τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισαν, μέχρι απογοητεύσεις από τους μαθητές τους.

Άρα, τι κάνουμε; Συνεχίζουμε όπως ξέρουμε το μάθημά μας, και βλέπουμε τι μπορεί να γίνει; Δοκιμάζουμε ότι μπορούμε και αν δεν πετύχει, βλέπουμε τι μπορεί να γίνει; Τι μπορούμε να κάνουμε; Δεν νομίζω ότι είναι μόνο αυτές οι λύσεις. Μπορούμε να διαμορφώσουμε, στις υπάρχουσες συνθήκες, έτσι το μάθημα, ώστε να κάνουμε και Projekte ή μικρές εργασίες με την τάξη μας. Με αυτή την προσπάθεια, θα βάζαμε τις βάσεις, να αλλάξουμε κάτι στο μάθημα συνολικά.

Τι το θέλουμε το Projekt;

Για την εκπαιδευτική αξία της μεθόδου, έχει ο κάθε ένας μας μια άποψη. Από την πείρα μου, σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια, μπορώ να πω, ότι βοηθά πολύ στην ομαδοποίηση της τάξης. Οι μαθητές δίνουν παραπάνω σημασία στον συμμαθητή τους, συζητούν και συνδιαμορφώνουν. Βλέπουν το μάθημα και μας ως εκπαιδευτικούς, με άλλο μάτι. Ανατροφοδοτείτε το ενδιαφέρον τους, και γίνονται πιο δεκτικοί. Εκεί που δεν βλέπουν τον στόχο ή τον σκοπό της διδασκόμενης ύλης, οι μαθητές θέτουν πολύ συγκεκριμένους στόχους, έχουν προοπτικές. Καθαρά πρακτικά, μαθαίνουν νέο λεξιλόγιο, ενεργοποιούν το γνωστό τους λεξιλόγιο. Έρχονται σε επαφή και  Συνέχεια...

Banner-3

Πρόσθετο διδακτικό υλικό για το

Deutsch ein Hit

(Εμπλουτίζεται τακτικά με νέες ασκήσεις)

Logo02

Κάθε 10–15 μέρες κάτι νέο!

Επικοινωνια-1

ΑΡΧΕΙΟ-C