Articles

Lektion 2

L2-S24-Ü.1

Με το γενεαλογικό δένδρο, που δίνω στην τρίτη διαφάνεια, οι μαθητές μπορούν να κάνουν παράλληλα το φυλλάδιο αυτό. Κάποιες φορές το δίνω και για το σπίτι, ανάλογα το χρόνο.

Την άσκηση 1από το βιβλίο εργασιών την κάνω μαζί με τους μαθητές. Είναι πολύπλοκη για να την κάνουν μόνοι τους και δύσκολα την διορθώνει κανείς.

L2-S25-Ü.2

 Στην δεύτερη διαφάνεια εμφανίζεται ξανά το κείμενο. Με ένα «κλικ» οπουδήποτε, εμφανίζεται το πρώτο «συννεφάκι» ερώτηση. Το «συννεφάκι» είναι «κουμπί», πατώντας πάνω του υπογραμμίζεται στο κείμενο η αντίστοιχη προσωπική αντωνυμία. Επαναλαμβάνοντας το ίδιο, υπογραμμίζουμε όλες τις αντωνυμίες.

  • Στην Τρίτη διαφάνεια. Με το πρώτο «κλίκ» εμφανίζεται το τρίτο πρόσωπο στο πινακάκι. Το «er/sie» είναι κουμπί. Πατώντας πάνω του, εμφανίζονται οι καταλήξεις.

Όταν εμφανιστεί η πρώτη φιγούρα πατήστε και δεύτερη φορά οπουδήποτε και θα εμφανιστεί το πλαίσιο με τα στοιχεία. Οι μαθητές κάνουν προφορικά ή γραπτά τις προτάσεις. Το σωστό εμφανίζεται αν πατήσετε πάνω στη φιγούρα. Πατώντας δεύτερη φορά τη φιγούρα η λύση εξαφανίζεται και συνεχίζουμε με τι υπόλοιπες.

 L2-S26-Ü.4

Την σελίδα 26 την έχω χωρίσει στα δύο, λόγω του ότι πιστεύω, ότι κάνει δύο γραμματικά φαινόμενα. Βοηθάει νομίζω, σε συνδυασμό με τις ασκήσεις, να καταλάβουν καλύτερα.

  • Στην δεύτερη παρουσίαση οι ερωτήσεις είναι «κουμπιά». Πατώντας το πρώτο εμφανίζεται το πρόσωπο και με το δεύτερο το αντίστοιχο άρθρο.

L2-S28-Ü9,10

Στην δεύτερη διαφάνεια οι μαθητές προσπαθούν πρώτα να γράψουν την πρόταση σε ένα πρόχειρο χαρτί. Μετά ελέγχουμε αν είναι σωστά. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και σμε την τελευταία διαφάνεια.

 

L2-S.29-Ü11,12

 

Στην πρώτη διαφάνεια έχω μετατρέψει το ηχητικό σε διάλογο. Μετά από κάθε «κλίκ» συμπληρώνεται το έγγραφο.

Στην δεύτερη διαφάνεια παρακινώ τους μαθητές να κάνουν ερωτήσεις. Με ένα «κλίκ» εμφανίζεται η σωστή ερώτηση, αν πατήσετε πάνω στην ερώτηση (ο κέρσορας γίνεται χεράκι) εμφανίζεται και η απάντηση. Με το επόμενο «κλίκ», συμπληρώνεται το έγγραφο.

 

L2 Schreib-Übung

 

Την άσκηση αυτή συνήθως τη συνοδεύω με το φυλλάδιο αυτό. Μπορούν να το κάνουν και σε τετράδιο ή μια κόλα χαρτί. Οι μαθητές δουλεύουν πρώτα μόνοι τους.