Articles

L5-S.68-69

Για την σελίδα 68-69 Üb.8,9

Στην τελευταία διαφάνεια εμφανίζονται οι ερωτήσεις:

«wie lange», «wie viele», «wie oft», «wann».

Αν πατήσετε οπουδήποτε στην επιφάνεια, το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι, θα εμφανιστεί μια πρόταση ή λέξη. Οι μαθητές πρέπει να αποφασίσουν με ποια ερώτηση ταιριάζουν. Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι «κουμπιά». Αν νομίζουν ότι το έχουν βρει, πατάνε πάνω του και… βλέπουν.

Στη συνέχεια πατάμε πάλι κάπου στο κενό και εμφανίζεται το επόμενο.

 Για τα «Wochentage»

Στην πρώτη διαφάνεια εμφανίζονται μια-μια οι ημέρες της εβδομάδας. Οι μαθητές τις λένε ή τις διαβάζουν από το βιβλίο (σελ.68-69). Μόλις ολοκληρωθεί η εβδομάδα, «εξαφανίζονται» μια-μια οι μέρες. Τότε ζητάμε από τους μαθητές να πουν τις μέρες στη σειρά, με αυτήν που λείπει, μετά θα λείπουν δυο μέρες και συνεχίζεται μέχρι που λένε όλες τις μέρες απέξω.

Στη τρίτη διαφάνεια εμφανίζεται ένας αριθμός, ζητάμε από τους μαθητές να μας πουν σε ποια ημέρα αντιστοιχεί. Συνεχίζει έτσι μέχρι να ολοκληρωθεί η εβδομάδα.

 Schulfächer Spiel

 Είναι μια κλασική «κρεμάλα», οι μαθητές πρέπει να μαντέψουν για ποιό μάθημα πρόκειται.

 Για την διαδικασία:

 Χωρίζω την τάξη σε τρείς ομάδες (όσες και οι διαφάνειες). Ένας –ένας από κάθε ομάδα λένε γράμματα και όχι την λέξη. Αν πετύχουν το γράμμα πατάμε πάνω στη γραμμή και εμφανίζεται. Αν κάνουν λάθος, πατάμε οπουδήποτε αλλού και σχηματίζεται ο «κρεμασμένος». Σειρά έχει ο επόμενος της ομάδας.

 Παραλλαγές μπορούμε να κάνουμε φυσικά πολλές.

Οι λέξεις είναι: Διαφάνεια 1. Sport, Chemie, Physik, Geschichte  Διαφάνεια 2. Musik, Mathe, Englisch, Erdkunde  Διαφάνεια 3. Biologie, Kunst, Religion, Deutsch

 

L5-S.74-Ü17

Η εικόνα είναι σύνδεσμος. Πατώντας πάνω σας συνδέει στη σελίδα του σχολείου.

Αφήστε το να φορτώσει, μετά την εικόνα του σχολείου, έχει ένα βελάκι. Πατήστε το και θα μπορείτε να κάνετε μια εικονική περιήγηση μέσα στο σχολείο.