Articles

Γενικές οδηγίες χρήσης

  • Κατεβάστε και αποθηκεύστε το υλικό (πατήστε εδώ)
  • Το υλικό

Το υλικό είναι φτιαγμένο σε Power Point Microsoft Office 07 , το οποίο είναι διαδεδομένο και φιλικό στη χρήση από πολλούς συναδέλφους. Αν δεν υπάρχει στον υπολογιστή του σχολείου, μπορεί εύκολα να το εγκαταστήσει ο συνάδελφος της πληροφορικής. Θα δίνεται πάντα «ανοιχτή εκδοχή» του υλικού, έτσι όποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται, μπορεί να επέμβει. Μπορεί ο ίδιος, να αλλάξει ή να προσθέσει παραδείγματα. Ανάλογα το πώς σχεδιάζει το μάθημά του, έχει τη δυνατότητα, να αλλάζει τη σειρά, να προσθέσει ή να παραλείψει πράγματα στο υλικό.

  • Η χρήση

Είναι απαραίτητο να σχεδιάσετε το μάθημά σας και να δοκιμάσετε το υλικό στο σπίτι.

1.Κατεβάστε και αποθηκεύσετε το υλικό στον υπολογιστή σας. Ανοίξτε το, με διπλό «κλικ» στο όνομα του αρχείου.

2. Πατήστε το εικονίδιο «προβολή παρουσίασης» - βρίσκεται στην κάτω σειρά της επιφάνειας εργασίας του προγράμματος, ή πατήστε στην πάνω σειρά των εντολών «προβολή παρουσίασης» και μετά το κουμπί αριστερά «από την αρχή».

3.Η σειρά της παρουσίασης προχωρά με ένα «κλικ». Μπορείτε να κάνετε «κλικ» οπουδήποτε στην οθόνη και να προχωρήσει, να αλλάξει η διαφάνεια. «Κλικ» μπορείτε να κάνετε με το ποντίκι (αριστερό κουμπί), την γραφίδα του πίνακα, το δάχτυλό σας (αν ο πίνακας είναι αφής), το space bar ή τα βελάκια μετακίνησης (πάνω - κάτω) στο πληκτρολόγιό σας.

4.Κατά την προβολή. Όταν πάνω σε ένα αντικείμενο – μια λέξη, εικόνα ή κουμπί – ο κένσορας γίνεται χεράκι, μπορείτε να ενεργοποιήσετε μια ενέργεια ή κίνηση στην τρέχουσα διαφάνεια, να συνδεθείτε στο διαδίκτυο, ή να σας παραπέμψει σε άλλη διαφάνεια.

  • Ταξινόμηση του υλικού

BeispielΤο υλικό είναι ταξινομημένο με βάση:

  • Το κεφάλαιο του βιβλίου (Lektion)
  • Την σελίδα του βιβλίου (Seite)
  • Την άσκηση που αναφέρεται (Übung)

Για παράδειγμα θα έχει τίτλο «L1-S13-Ü1,2».

Αν πρόκειται για γραμματική της σελίδας, προστίθεται η ένδειξη Grammatik. «L1-S15,17-GR»

Για το «τετράδιο εργασιών», θα υπάρχει η ένδειξη ArbeitsBuch. «L3-AB-S31-Ü4,5a,b».

 

  • Η λογική του προγράμματος

Το συγκεκριμένο υλικό έχει δοκιμαστεί δυο χρόνια, σε δυο διαφορετικά σχολεία. Σε 10 τάξεις ταυτόχρονα, με διαφορετικό δυναμικό (από 14 ως 26 μαθητές). Έχει τη λογική, να κάνω όλο το μάθημα με την χρήση του διαδραστικού πίνακα ή υπολογιστή, γεγονός που δεν δεσμεύει κάποιο συνάδελφο, να εισάγει μόνο τμήματα από το υλικό στο μάθημά του.

  • Ως κίνητρο, προσπάθησα να χρησιμοποιήσω φωτογραφίες (από το βιβλίο ή παρόμοιες) και το διαδίκτυο.
  • Όπου ήταν δυνατόν, προσπάθησα να κινητοποιήσω πρότερες γνώσεις.